Răscumpărată prin iubire


Răscumpărată prin iubire

Francine Rivers

Preţul nostru: 33.00 RON

Detalii produs

Titlu original: Redeeming Love
Legare: SC
ISBN: 9789738631588
Număr pagini: 520
Codul produsului: 4452
Dimensiuni produs: 145 x 210 x 39 mm
Greutate produs: 0.650 kg
Colectii Produse: Romanul de la ora 20

Descrierea produsului

California. Ţara aurului. Anul 1850. O vreme în care bărbaţii îşi vând sufletele pentru un sac de aur, iar femeile îşi vând trupurile pentru un loc unde să-şi aştearnă capul. Angel nu se aşteaptă la nimic altceva din partea bărbaţilor decât la trădare. Vândută unui proxenet şi împinsă de mic copil în mrejele prostituţiei, ea supravieţuieşte ţinând aprinsă flacăra urii. Şi ceea ce urăşte mai presus de orice sunt bărbaţii care se folosesc de ea, ucigându-i sufletul şi lăsând-o goală pe dinăuntru.

Atunci îl întâlneşte pe Michael Hosea, un bărbat care caută înainte de toate inima Tatălui său. Michael Hosea ascultă chemarea lui Dumnezeu de a se căsători cu Angel şi de a o iubi necondiţionat. Încetul cu încetul, el înşeală aşteptările amare ale lui Angel făcând ca, în ciuda tuturor rezistenţelor, inima ei îngheţată să se înmoaie. Dar odată cu această îmblânzire neaşteptată e copleşită de sentimentul propriei inutilităţi şi cuprinsă în vârtejul fricii.

Angel fuge. Se întoarce în întuneric, departe de dragostea statornică a soţului ei, îngrozită de adevărul pe care nu poate să-l nege: vindecarea ei finală trebuie să vină de la Cel care o iubeşte cel mai mult, mai mult chiar decât Michael Hosea… de la Cel care nu o va părăsi niciodată.

O adaptare plină de forţă a cărţii Osea.

RĂSCUMPĂRATĂ PRIN IUBIRE este o poveste despre dragostea necondiţionată, răscumpărătoare, mântuitoare a lui Dumnezeu, poveste care poate schimba vieţi.

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

17 Responses to Răscumpărată prin iubire

  1. rebeca says:

    Am citit aceasta carte,e impresionanta.Mi-ar placea sa vad si filmul daca este.

  2. Vali says:

    Si de unde o putem comanda?…doresc mult sa o citesc!!! Multumesc.

  3. Vali says:

    Multumesc,am cautat aici deja si inca pe cateva site uri ale librariilor crestine, dar nu e disponibila nicaieri . 😦

  4. Iunia says:

    vreau si eu filmul … daca exista …. dar sa fie exact dupa roman 😀

  5. elena says:

    Puteti sa-mi spuneti va rog unde pot gasi aceasta carte ? Exista undeva disponibila la acest moment ? Multumesc

  6. Denny says:

    vreau si eu sa citesc aceasta carte neaparat… !!! 😦 am auzit atatea despre ea dar nu este niciunde disponibila 😦 mai este valabila ideea cu scanatul? :-s
    Multumesc!

  7. Liviu says:
  8. Anca says:

    fratilor,cartea ‘rascumparata prin iubire’ am cumparat-o personal! in bisericile crestinilor puteti gasi.eu am cumparat-o cand am fost la o conferinta de tineret

  9. miriam Popa says:

    sunt din Australia si as vrea sa fac rost de aceasta carte pentru mama mea..am citit cartea in engleza si e mininata..sa poate comanda de pe website??

Lasă un răspuns

