ONLINE PDF: „Biblia în imagini” – Julius Schnorr von Carolsfeld


Placuta mi-a fost surpriza sa descoper pe net o colectie de imagini biblice cu care am crescut din copilarie, probabil inca de pe vremea cand nu stiam a citi. Revederea acestor imagini mi-a starnit nostalgii… Amintirea serilor de povestiri biblice face parte de „fototeca de aur” a memoriei mele… Am cules deci imaginile si le-am „turnat” intr-un pdf pentru a fi toate laolalta. Alaturi de gravurile lui Gustave Dore, probabil sunt printre cele mai populare „icoane” in mediile protestante. Puteti deci decarca pdf-ul colectiei de aici: Biblia în imagini Julius Schnorr von Carolsfeld

PS: din pacate lipseste o imagine: cea cu predica de pe munte

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

Lasă un răspuns

