A Christmas Carol (2009)


Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Gust, ca de obicei, adâncul farmec al zilelor de Crăciun — din totdeauna cele mai frumoase ale anului, din piatră şi zgură să fii şi nu se poate să nu te frângă — care trec cu bine. În ziua de douăzeci şi patru citesc ca i­n fiecare an Colindul de Crăciun al lui Dickens şi nici de data aceasta nu izbutesc să­-mi ţin ochii neumeziţi de lacrimi.

Citind an de an în după-­amiaza ori seara zilei de 24 Decembrie ”Colindul de Crăciun” fac şi eu o faptă bună — poate singura mea faptă bună, lăsând la o parte luarea Sfântei împărtăşanii şi cuvintele de încurajare spuse lui Noica în boxă. Iar de inevitabilele şi sentimentalele mele lacrimi la sfârşitul lecturii nu­-mi este ruşine, mă fălesc cu ele ca de o ispravă.

… Dumnezeu cel cu barbă albă, blând şi bun. Dumnezeul copilăriei celei mai îndepărtate şi al colindelor, al cozonacilor, colindeţelor şi turtelor, al celor mai frumoase seri de Crăciun, cel din Dickens şi din Bibliotheque Rose.

Nicolae Steinhardt, Jurnalul Fericirii

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

One Response to A Christmas Carol (2009)

  1. Pingback: A Christmas Carol (2009) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

