Despre insuficienta stiintei


” Cariera stiintifica  pe care am urmat-o s-a datorat  pasiunii mele de a descoperi.  Tot ceea  ce am facut dupa aceea nu a constituit  nicidecum o respingere  a cercetarii  stiintifice, care este, din multe puncte de vedere,  pasionanta,  ci a fost rezultatul constatarii ca aceasta cercetare  este incapabila  sa raspunda întrebarilor  fundamentale pe care le ridica existenta.  Pe scurt, stiinta, oricat de interesanta ar fi fost ea, nu era suficienta pentru a da un sens vietii mele.

Am ajuns sa consider stiinta, asa cum o traiam, ca o risipire necontenita în detalii si nu ma mai vedeam dedicandu-i  întreaga mea viata.”

Matthieu Ricard in ”Calugarul si filozoful. O confruntare inedita intre Orient si Occident”, Editura Irecson,2005, p.16

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

Lasă un răspuns

