Oare nu mi-ar fi destula nenorocirea daca nu Te-as iubi?


Cine-mi va da putinta så må odihnesc întru tine? Cine va face så intri în inima mea si så o îmbeti cu vinul dumnezeiesc, asa încît så uit de råutåtile mele si så te îmbråtisez pe tine, singura mea avutie?
Ce esti tu, Doamne, pentru mine? Îndurå-te de mine ca så pot spune! Dar ce sunt eu însumi în fata ta ca så-mi poruncesti så te iubesc astfel încît, dacå n-as face-o, så te mînii împotriva mea si så må ameninti cu nenorociri cumplite? Oare nu mi-ar fi destulå nenorocirea dacå nu te-as iubi? Vai, mie! Spune-mi, Doamne, Dumnezeul meu, în îndurarea ta, spune-mi ce esti tu pentru mine! Spune sufletului meu: Eu sunt mîntuirea ta! Spune aceasta, ca så aud. Iatå, auzul inimii mele se deschide înaintea ta, Doamne! Deschide-mi urechile si spune sufletului meu: Eu sunt mîntuirea ta! Voi alerga dupå acest glas si te voi cuprinde cu mintea. Nu ascunde de mine fata ta! Fie så mor – ca så nu mai mor niciodatå –, dar fie så våd fata ta!

Confesiuni – Sf. Augustin

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

Lasă un răspuns

