Excelent film de vizionat! Aviz simpatizantilor charismaticilor si ai altor escroci religiosi


Excelent film! Expune prostia omeneasca (mai ales cea a americanilor) si naivitatea, abil exploatate de escroci religiosi. Religia ca fake si afacere de prostit fraierii. Memorabila scena (minutul 36) cand escrocul se adreseaza statuii lui Hristos : „De ce ai facut atatia fraieri?”
Aviz amatorilor de „minuni”, fanilor „Strajerilor”, lui Iosif Ton si al altora care speculeaza facatura charismatismului.

Filmul imi aminteste de superbul comentariu al lui Steinhardt la nuvela fantastica a lui Mircea Eliade „O fotografie veche de 14 ani” https://sldsjd.wordpress.com/2009/07/22/o-fotografie-veche-de-14-ani-eliade-interpretat-de-steinhardt-superb/

Filmul intreg dar nesubtitrat:

Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

One Response to Excelent film de vizionat! Aviz simpatizantilor charismaticilor si ai altor escroci religiosi

  1. MM says:

    Filmul este foarte interesant. L-am urmarit si mi-a placut in mod deosebit. Va multumesc pentru informatiile pe care le impartasiti cu semenii dumneavoastra prin intermediul acestui blog. Este foarte incurajator faptul ca printre crestini mai exista si unii care nu se lasa prinsi fara scapare in constrangerile dogmatice ale unei singure denominatiuni. Poate nu am stiut eu cum sa ma descurc prin paginile blogului dar nu am gasit pe nicaieri adresa dumneavoastra de mail. As dori foarte mult sa va adresez niste intrebari legate de crestinism in general. Sper ca nu v-am deranjat cu cerinta mea. Adresa mea de mail este jostedalselva@mail.com. Va multumesc, numai bine.

Lasă un răspuns

