The Passion According To St. Matthew


Despre Liviu
Crestin, absolvent al unei facultati de teologie (protestanta). Pasionat de Biblie, carte buna, muzica buna, film bun,alte bunatati... si teologie comparata si istoria Bisericii. De orientare teologica Wesley-ana, simpatizant al paleo-ortodoxiei.

2 Responses to The Passion According To St. Matthew

  1. horvathliviu says:

    Ador Bach, si ma mandresc ca am reusit sa mi achizitionez Mathew Passion pe cd.

  2. sorin nicolae stefan says:

    Odată cu acest nume mi-a răsărit imediat în minte filmul lui Pasolini, pe care-l văd de două ori pe an, odată de Crăciun, apoi de Paște. Este singurul film religios la care mă întorc cu regularitate, toate celelalte producții pe care le-am văzut, toate hollywoodiene, mai vechi sau mai noi, reprezentând o parodiere implicită a Sacrului.

    nic

Lasă un răspuns

